Mijn 1e co-schap: internerne geneeskunde in Örebro - Reisverslagen van Tessa Severijns - WaarBenJij.nu Mijn 1e co-schap: internerne geneeskunde in Örebro - Reisverslagen van Tessa Severijns - WaarBenJij.nu

Mijn 1e co-schap: internerne geneeskunde in Örebro

Ja, na leuke, leerzame en soms ook zware jaren is het dan eindelijk zover: Tessa begint aan het co-schappen! En alsof ik dat niet spannend genoeg vind, begin in 5 septemer met een keuze co-schap interne geneeskunde in Örebro, Zweden als enige Maastrichtse student! Het gaat dus een spannende tijd worden, waarbij ik hopelijk veel nieuwe en mooie indrukken op ga doen!

13 November 2011

Mijn laaste daagjes in het oh zo mooie Sverige!

05 November 2011

Het uitgaansleven van Örebro!!!

02 November 2011

Kennyyyyyyy!! <3

23 Oktober 2011

Nog één weekje en dan...
Tessa

Hallo lieve lezers en lezeressen! Tijdens mijn opleiding geneeskunde in Maastricht krijg ik meerdere malen de kans om een gedeelte van de wereld te verkennen. Deze kans heb ik dan ook met mijn beide handen aangegrepen. Zo ben ik in jaar 2 naar Italie geweest, in jaar 4 gevolgd door Zweden en Belgie. In het 5e en tevens laatste jaar van mijn co-schappen ben ik nu India aan het verkennen. Veel leesplezier! Tessa